Arendamisel: hädaabiteenus, mis ei vaja häälkäsklusi
Veebruari viimasel nädalavahetusel arendati 48 tunni jooksul avalike teenuste projekte, mis lahendaks mõne aktuaalse probleemi. Teiste seas töötati välja hädaabiteenus neile, kel pole võimalik telefonitoru haarata ja abi kutsuda.
Teenus töötab ühe nupuvajutusega ning ei vaja häälkäsklusi.
Täna saab Eestis hädaabinumbritelt abi vaid sinna helistades ja oma mure ära rääkides. 112 mobile tooteprototüüp võimaldab abi saada ka rääkimata, sobides kuulmis- ja rääkimishäiretega inimestele. Toote esimene versioon töötab iPhone ja Android-telefonidel. Hetkel pole teenus veel avalikuks testimiseks valmis.
Nädalavahetusel kogunesid umbes 70 programmeerijat, disainerit, projektijuhti, MTÜ vabatahtlikku, avalikku teenistujat ja muud entusiasti Garage48 üritusel, arendamaks avalikke teenuseid.