Liigne tärklise tarbimine? 14.07.24 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere!
Sooviksin uurida, et kui teen pea iga päev kisselli, juba kuid järjest, kas selline tärklise tarbimine võib olla liigne?
Olen vaadanud, et kusagil 1-2 spl päevas läheb tärklist.
Tarbin ka palju kiudaineid kliide näol, paar tassi päevas. Mida ka sel puhul jälgima peaks?
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
3-4 klaasist kissellist midagi halba ei ole. On isegi dieedid, kus kisselli kasutatakse ravieesmärgil. Kliisid on kasulik päeva jooksul tarbida söögiga koos 2 spl miinimum ja 6 spl maksimum.