Kõhulahtistite kasutamine 31.07.24 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Tere! Olen söömishäirete tõttu juba umbes nii kuu aega kõhulahtisteid järjepidevalt kasutanud. Nüüd olen otsustanud hakata jällegi normaalselt sööma, kuid viimased nädal pole mu kõht ilma lahtistiteta absoluutselt läbi käinud. Söön vaga kiudainerikkalt ja olen kõike proovinud, mida soovittaud on ja mille kohta lugenud olen- miski ei aita.
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere! Mina soovitaksin diagnoosi saamiseks pöörduda arsti poole ja pärast seda on võimalik teha teraapiline dieet. Selliser häirega ei saa süüa kõiki kiudaineid; näiteks nagu: kaalikas, redis, küüslauk, sibul, naeris, seened; : riis, nuudlid, kaunviljad. Hommikuti on soovitav külm vesi meega või puu- ja köögiviljamahlaga. Soovitan ravidieeti toitumisspetsialistilt, võite alati pöörduda minu poole, saan teile ravidieedi välja töötada!