Kas ma olen normaalkaalus? 27.01.19 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Kas ma olen normaalkaalus? Olen 13aastane tüdruk, 156cm pikk ja kaalun 36 kg.
Arst vastas:
Kristel Ehala-Aleksejev
dr Kristel Ehala-Aleksejev
Arst-toitumisterapeut
Tartu Ülikooli Kliinikum
Tere.
Antud kaalus olete oma vanuse ja pikkuse kohta tugevas alukaalus (KMI 14.8), millega on kindlasti vaja tegeleda, et vältida alakaaluga kaasnevaid terviseriske.
Ise saate oma söömist korrigerida nutridata.ee toitumisprogrammi abil. vajadus tasub aga pöörduda toitumisnõustaja vastuvõtul. tervisenäitajate hindamiseks tuleks teh kontroll perearstil.
Parimatega, dr. Ehala