Tere, olen naine 55a mul on jämesoole valud peale söömist ,on tugev kõhukinnisus ainukene asi mis aitab on microlaks,kas mul on soole põletik? Kas on selle vastu mõnda rohtu olemas. 02.02.25 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Soolte valu ja kõhu kinnisus.
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Soovitan teil oma toitumine üle vaadata ja pöörduda toitumisspetsialisti ning gastroenteroloogi poole. Võite ka minu poole pöörduda – mul on praktiline kogemus ja ma saan koostada teile ravidieedi. Peamine küsimus on teie toitumises.