Kaal 18.09.24 / Toitumine ja ülekaalulisus
Külastaja küsib:
Sooviksin teada saada et kas olen ohtlikus alakaaluus kui olen 20 aastane, 188. cm pikk ning kaalun 60kg?
Arst vastas:
Artur Minenko
dr Artur Minenko
Toitumisterapeut
Confido tervisekeskus
Tere!
Teie kehamassiindeks on 16,9. Teie vanuses peaks see olema minimaalselt 18 ja maksimaalselt 25. Soovitan teil hoida oma toitumis- ja unegraafikut kontrolli all (magama minna enne kell 23.00). Sööge 4 korda päevas ja lisage füüsilised koormused. Kui vaja tulge vastuvõtule ja vaatame asjad üle!